Kampaně tvoříme kreativní, moderní, ale hlavně funkční.
Cílem je zamířit a pálit. NUDNOU kampaň u nás nehledejte!!!
Konečnými cíli reklamní kampaně:
- zvýšení nebo udržení obratu,zisku a tržního podílu
- zavedení nového či inovovaného produktu či služby
- zlepšení image značky, produktu nebo služby
- snaha o větší známost značky či produktu
- zlepšení a upevnění pověsti firmy
Příprava reklamní kampaně
Při přípravě reklamní kampaně se vychází z marketingové analýzy, která poskytuje potřebné informace o trhu, zákaznících, konkurenci, okolí atd.
- Důležité je stanovit cíle reklamní kampaně: jasně stanovit, zda je cílem přímo zvýšení prodeje či známosti naší značky, korekce některých dimenzí image atd.
- Potvrzení rozpočtu, ze kterého bude financována kampaň.
- Určení cílové skupiny, na kterou si přejeme naši kampaň zaměřit, a její podrobná charakteristika.
- Stanovení určitých požadavků na kampaň a jejich formulace pro reklamní agenturu.
- Formulace poselství, toho, co si přejeme cílové skupině sdělit a jak, aby zprávě porozuměla a správně ji interpretovala.
- Výběr médií, jejichž prostřednictvím si přejeme cílovou skupinu oslovit, jejich kombinace a návaznost.
- Kontrola výsledků dané kampaně ve vztahu ke splnění daných cílů